dissabte, 14 de febrer del 2009

I'm alive


Primer dia serio amb kilometratje pel mig. 9:10h sortida del baix camp, dircció montbrio per anar a trobar a florencio, despres tornada cap a Reus i direccio Morell, la Pobla i cuan convençut que anavem cap a Valls sorpresa! cap a Picamoixons i Monblanc, alli m'ha cambiat la cara, qaixò es diu mieditis, pewro bueno ja estavem allí que havíem de fer, la rampa de la Riba se m'ha fet durilla pero la hem passat poc despres ja m'ha tocat ficar-me a tirar del nombrós grup que erem avui, gran error noes pot ser tant esplendit amb aquets buitres perque just acabar el meu relleu passat Sarral a explotat la caixa dels trons i com que estava al darrere del tot agafant aire e perdut la roda i fins el Pla de sta. Maria apa afer crono individual, pero aixó no a sigut suficent perque el globo s'infles, a partir d'aqui a roda i que pringuin els cracks, la sorpresa a estat veure un asomo de pajara a JR1 m'ha sorpres, peroi bueno al final 140 km e acabat cansat pero lo mes important SENSE GLOBO!!!!

2 comentaris:

  1. Habra que estrenar los comentarios....no ?????

    Ala ya estas en mi lista,que no es ningçun honor, y como te pases 2 meses sin publicar a lo mejor hasta desapareces......

    Pero que consteque he sido el primero en hacer un comentario en tu blog: EL PRIMERO!!!!!!!!!

    Saludos

    ResponElimina
  2. Bones,
    no sabia si publicar el comentari, pq en aquest cas quedo SEGON, he perdut, pero bueno, me n´alegro que comencis a disfrutar de nou d´aquest esport, que es lo important disfrutar de les coses, de lo que sigui, si cal disfrutar de jugar a caniques, pues se disfruta

    ResponElimina