diumenge, 15 de febrer del 2009

Quna el cos diu NO i l'esperit AC77 diu SI




9:30 avia dormit tant sols cuatre hores estaba reventat, el cos em deia quedat al llit i a la calçotada amb cotxe pero, de sobte, una veueta surt del meu interior AIXECA EL CUL I TIRA CAP A LA CARRETERA DROPO!!!! ( això es l'esperit AC77). Com deia estava fet caldo, feia molt fred, pero res d'aixo m'ha fet canviar el pensament, res d'anar pel recte a Valls, a fer patir el cos i així poguer fer la calçotada sense cap càrrec de consciècia. Dit i fet com nomes tenia unes dues hores la solució, ben fàcil, plat gran i gas fins Montblanc, arribat allí giro a la dreta i coll de l'illa, aqui ja estaba inflant el globo, a mes, feia molt fred (4Cº), pero això no em va deixar afluixar, per fi corono i agafo aire, ara si que ja em vaig deixar anar tranquilament cap a Valls. Una mica d' estiraments a l'arribar i sensacions d'haver fet un pas mes pel CANVI DE SANG!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada