dilluns, 30 de març del 2009

LA PRIMERA DE L'ANY

Deprès de dues setmanes gairebé aturat per diverses lesions va arribar el dia de la primera marcha de l'any, Havien moltes ganes, ja que, la de vilafranca no vaig poder participar degut a la sobrecàrrega al cuàdriceps esquerre, encara que no estava del tot curat vaig decidir participar. El dia abans vaig colocar-me un tipping per no forçar la musculatura, i apa cap aTortosa. El dia no acompanya gens, canvi d'hora ,pluja fred i vent, però això no ens va aturar a un reduït grup d'AC77, la sortida va ser tranquila i jo no estaba molt disposat a forçar les cames, nomès anava a rodar, jeje, tot el contrari, la competició va per dins i emana sortir, em vaig oblidar dels dolors i dels consells del fisio i vam anar a la guerra!! el primer collet del dia s'hem va atragantar una mica i vaig perdre l'estela del primer grup i al trovar la general ens portavem un minut al grupet de vuit que haviem format, vaig estar molt incisiu i provocant els relleus fins que vam contactar amb pilot principal, moment en el cual vaig poder recuperar forces. Increible tot i les molesties, per primera vegada en una marxa estava al davant, pero aqui no va acabar la cosa, vaig intentar economitzar l'energia, ja que, les rampes al bessons eren insoportables. Deprès d'uns 60 Km estavem molt aprop de Tortosa i vist els meus problemes físics vaig decidir donar-me el gust d'atacar al peloton i pasar escapat per Roquetes, quina sensació de "pro", rodant a tope amb les sirenes dels mossos i la gent aplaudint, quin gust, llàstima que va durar poc, sortint de Roquetes enfilant el Caro les cames em van dir prou i vaig petar mes fort que la mascletà, el pilot em va passar i no vaig poguer fer ni l'intent de seguir-los, nomès quedava arrastrar-se pel Caro, en 9 Km em van caure 20 minuts, però tan se val, les sensacions van ser formidables, i l'AC77 va ser de llarg el club mes lluitador del dia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada