dissabte, 14 de març del 2009

Tres colls plus

Ahir va ser un dia de tornar a trobar-se les bones sensacions d'amunt la bici. El dia abans no em va deixar bon regust, així que, vam tornar a repetir la situació, em vaig saltar el dinar i cap a la carretera. La ruta va ser bastant diferent, com que no podia sortir el cap de setmana vaig fer la feina ahir. Ruta: Teixeta, Muros, Arbolí i Castillejos. No ho tenia gaire clar però com que ja estic del tot boig "ala p'alante". No esperava gaire bons resultats d'aquesta bogeria pero, en canvi, la Teixeta em va donar els anims que em faltaven, la vaig pujar molt sobrat.
A continuació, baixada a Porrera, una barreta i cap amunt falta gent. Mateixos simptomes que a la Teixeta, pujo sense cadena, en un tres i no res arribo a dalt i mateix procès, barreta i a per la següent pujada.

Arribava el tram difícil del dia, ja no m'enrecordava de les dures rampes d'Arbolí, aqui les cames van començar a patir, però jo anava mig en condicions, vaig aconseguir fer les rampes mes dures sense ficar el 28, variava entre el 25 i 23, això oh vaig pagar mes endevant. Al arribar al poble, última barreta omplo bidó i cap a l'ultim repte de la tarde. Per sort no vaig patir gaire fins a Castillejos, pero que començaba a notar el depòsit molt vuit. Efectivament, el globo ja estava aquí, el tram de Castillejos a la Mussara es va fer etern, sort que no hi havia res mes de pujada perque no se com ho hagès fet, menys mal que ja nomès quedava baixar!!

Al final una gran tarde de bicicleta i molt bones sensacions!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada